Pirmā diena un pirmie 1000 km pieveikti. Tā kā turpceļā mūsu galvenais mērķis ir tikt līdz pasākuma norises vietai, tad katru dienu jāveic ap tūkstoti kilometru. Līdz ar to varam pilnībā izbaudīt mums piešķirto Opel Crossland X.
Pirmā diena un pirmie 1000 km pieveikti. Tā kā turpceļā mūsu galvenais mērķis ir tikt līdz pasākuma norises vietai, tad katru dienu jāveic ap tūkstoti kilometru. Līdz ar to varam pilnībā izbaudīt mums piešķirto Opel Crossland X. Jau pašā sākumā secinājām, ka šis modelis ir lieliski piemērots ceļošanai četru cilvēku kompānijā - salons ir ietilpīgs, bagāžnieks pietiekams un stikla jumts lieliski der apkārtnes vērošanai. Aizmugurē sēdošajiem gan pietrūkst elkoņu balsts un krūzīšu turētājs. Sēdekļi ir ērti gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem, arī vietas kājām ir pietiekami daudz pat 2m garam pasažierim. Degvielas patēriņš, braucot pa autobāni, priecē - turās ap 5.2l/100km (tas gan ir vairāk kā ražotāja norādītajos datos, bet esam četri cilvēki un pilns bagāžnieks). Arī dinamika 1.6 l turbodīzelim ir ļoti laba. Ļoti noderīga ekstra ir aklās zonas brīdinājuma signāls, kas ir iestrādāts sānu spoguļos.
Neskatoties uz Sahāras smilšu putekļu aizsegto sauli, sastrēgumiem, ceļa remontiem un avārijām, ceļš tiek pieveikts viegli un tikai pēc pirmajiem 900 km, tālbraucēju stāvlaukumā bija jāveic daži vingrošanas uzdevumi. Arī mūsu ekspedīcijas jaunākais dalībnieks saglabā optimismu un cer uz lielisku braucienu.
Mūsu aplīmētais auto arī piesaista garāmbraucēju un gājēju uzmanību un tiek veltīti gan atzinīgi skatieni, gan uz augšu pavērsti īkšķi.
Arī daži youngtimeri šodien redzēti - jau no pasākumiem pazīstamie Volvo p1800 es, kolorītais Wartburg un arī ceļmalā stāvoši Fiat, Polonez un Mercedes-Benz.
Rītdienas galamērķis ir Mulhausa Francijā, kas atkal ir 1000km brauciens.
We have completed the first day and the first 1000 km of our road trip! Since the main goal of the first part of our trip is to reach our destination as quickly as possible, we have to cover 1000 km each day. This gives us a chance to fully enjoy our ride – Opel Crossland X. We realised right away that this car is very well suited for long trips in a company of four. Interior is spacious, the trunk size is good and the glass panorama roof lets passengers enjoy the scenery. Rear passengers would be happier with an elbow cushion and cup holders. The seats are comfy both in front and rear, and there’s enough leg room even for a 2 m tall passenger. We were also delighted by the fuel consumption that rests around 5.2 L / 100 km (which is more than the official data, but there’s four of us and a full trunk of baggage). The 1.6 L diesel engine pulls very well, and the blind spot warning system is extremely useful.
Despite Saharan dust covering the Sun, slow traffic, roadworks and a closed highway due to a crash, driving was easy, and the first collective stretching session was held in a truck parking lot at the 900 km mark of our trip. The youngest participant of our expedition remains perpetually optimistic and is looking forward to a great adventure.
Our car with its colourful design attracts other drivers and pedestrians, who greet us with thumbs up and appreciative glances.
On our way we saw a couple of youngtimer cars as well – a Volvo a P1800es and a peculiar Wartburg that we had seen previously in local events, as well as a few Fiats, Polonez and Mercedes-Benz on the roadside.
Tomorrow we head to Mulhause, France, which is another 1000 km away.